تفاهمنامه همکاری جدید بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان و اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان  به امضاء طرفین رسید.

شهرام ملایی هزاروندی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان هدف از انعقاد این تفاهمنامه را ارتقاء توانمندی و افزایش سطح مهارت افراد تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد و گفت، در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و اجرای بند ب ماده ۳۴ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، با رویکرد آموزش مبتنی بر سفارش به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآفرین متناسب با نیاز بازارکار و بهره مندی مستمر از ظرفیت‌های متقابل این تفاهمنامه اجرایی می‌شود.

او می‌گوید: توانمند سازی و آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای ایثارگران متناسب با نیاز بازار کار از طریق پذیرش جامعه هدف بنیاد در دوره کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی در مراکز دولتی و غیردولتی با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار و مولد موضوع این تفاهمنامه است.

به گفته او شرایط اجرای تفاهمنامه در مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد مهیاست و با معرفی جامعه هدف از سوی بنیاد شهید، آموزش‌های مهارتی متتاسب با نیازسنجی اجرا خواهد شد.

ملایی هزاروندی گفت: با بهره‌گیری از تمام امکانات، فرصت‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و غیردولتی سطح استان وتعامل وهم افزایی بین دستگاهی برای برطرف کردن مشکلات شغلی فرزندان معزز شاهد و ایثارگر به هر نحو ممکن اقدامات لازم را انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: انتظار می‌رود تا با تعامل و همکاری سازنده در سطح استان و شهرستان ضمن تحقق اهداف کمی، خدمات آموزشی کیفی مورد نیاز از طریق مراکز دولتی و غیردولتی فنی و حرفه‌ای به ایثارگران متقاضی واجد شرایط ارائه شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.